Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
8.30 - 9.00
Ćwiczenia poranne.
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania.
9.00 - 9.30
Śniadanie.
9.30 - 11.30
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego.
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym (obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy dowolne, prace porządkowe i ogrodnicze).
11.30 - 11.45
Powrót z ogrodu.
W szatni czynności samoobsługowe.
11.45 - 12.00
Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu.
12.00 - 12.30
obiad
12.30 - 13.00
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej.
13.00 - 14.20
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego.
Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym (obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy dowolne, prace porządkowe i ogrodnicze).
14.20 - 14.30
Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do podwieczorku.
14.30 - 15.00
Podwieczorek
15:00 - 17:00
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w ogrodzie.